باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت

 

 

 

شب جمعه که می شود سر مزارت حسابی شلوغ است قهرمان. از درب گلستان که وارد  می شویم ناخودآگاه راهروی سمت چپ را می گیریم و کمی آن طرف تر از مقبره شهید مراد ظاهری نیا به بوستان تو می رسیم

 

همه می آیند و ادای احترام می کنند، چند کلمه ای با تو هم صحبت می شوند، می  دانند در مقابل چه کسی نشسته اند، کوه غصه اگر دارند از شجاعت تو الهام می  گیرد، حالشان اگر خراب است دل به دریای دل تو می زنند، مو به تنشان از  غرور داشتن تو، وطن پرستی، دلاوری؛ جنگاوری چون تو سیخ می شود، فاتحه ای می  خوانند، حالشان خوب می شود، چون می دانند کسی که روبرویش خوابیده اسطوره  خودشان و تمام هم نسلهایشان است.
بزرگترها، همرزمها، کتاب خوانها برای آنها که نمی دانند می گویند که بودی، چه کردی و چگونه رفتی، شاید به همین خاطر است که وقتی یادمان می افتد هموطن  و همشهری تو هستیم بی درنگ به خود می بالیم.
همه این سالها گفتیم و شنیدیم و دیدیم و خواندیم و نوشتیم از اسطوره.  اسطوره هایی که بعضاً به زور و زر مطبعه معروف شده اند... به اینها ایرادی نیست. نگرانی از آن است که اسطوره با واژه هایی که با آنها غریب است آشنا شود. برخی از این جماعت اسطوره نما و نه همه آنها معنی وطن پرستی را نمی  دانند. فخر فروشی عادتشان شده. دریغ از نگاهی حاوی متانت به دوست دارانشان.   می ترسیم واژه اسطوره رنگ ببازد وقتی قبل از نام برخی از آنها پیشکش می  کنیم.
 .مگر وقتی جنگ بود مردم مملکت و ایرانشان را درک نکردند. خود تو مگر از  همه چیزت نگذشتی که یک وجب خاک این مرز و بوم به دست کسی نیفتد و کسی به  خاک و ناموست چپ نگاه نکند. حالا فقط توپ و تانک نیست ولی مراقبت از تو و  چیزهایی که جانت را فدایش کردی از آن 8 سال به مراتب حساس تر است.
می خواهیم اسطوره برایمان اسطوره بماند، وقتی می بینیم و می شنویمش، حسش  کنیم. می خواهیم بدانیم قرار است پا جای پای چه کسانی بگذاریم. راستش را  بخواهی با خیلی از این اسطوره های پوشالی نمی شود، اصلاً نمی شود.ماه صفر است و رد پایی بهتر از رد پای تو و هم قطارانت که در گلستان کنار  تو دراز کشیده اند، سراغ نداریم. برای تو که هیچ جز ایران معنا نداشت و  پیش شرطی برای دفاع از این فریاد نداشتی!
  شهیدمراد گله از جماعتی کردیم که شاید خودمان هم آرام آرام داریم دنباله رو  آنها می شویم. از باب دلخوری بود. شاید تقصیر کسانی است که فقط واژه فرهنگ  را به خاطر کلاس، معذوریت و راهبردها علم می کنند و هیچ وقت برای بچه های  نسل من وجه تسمیه «دارخوین»، «خط شیر»،«آزادسازی بستان و خرمشهر» و عملیات  «بیت المقدس، فتح المبین، رمضان، والفجر 4 و خیبر، والفجر 8 و کربلای 5» را  درست معنا نکردند.
می خواستیم هفته دفاع مقدس را بهانه کنیم و بگوییم ما ورزشی ها که با شنیدن   نام اسطوره دگرگون می شویم، اسطوره ای جز تو، جمع همراهان و البته کسانی که هر کجا دنیا هستند، منش تو الگویشان است و به نام ایران متعهدند نمی  شناسیم.


نوشته شده در تاريخ جمعه 23 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی

 

یوسف نامجو هستم متوالد 1385

DSC07803.jpg

شروع فوتبال

من فوتبالم خود را از سال 1390از باشگاه سپاهان مرودشت زیر نظر اقای کاظمی شروع کردم و هنوز مشغول به فعالیت هستم

تحصیل

تلاش کرده ام علاوه برهموفقیت در ورزش درکسب علم و دانش نیز در مدرسه از بهترین ها باشم و همواره از معلمین تقدیر تشکرمیکنم

 

ارزوی ورزش

امیدارم روزی بازیکن بزرگی بشوم زحمات پدر و مادرم و مربیانم را جبران کنم

 

صحبت پایانی

از زحمات پدر و مادرم تشکر میکنم که همواره من را حمایت کردنئد اینجا جا دارد نامی از دو برادرانم  رضا و علی  ببرم که خیلی دوستاشان دارم  و دراخر از تمام کسانی که برام زحمت کشیدند تقدیر و تشکر میکنم

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 17 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی

در روز جمعه باشگاه سپاهان میمهان باشگاه پیام شیراز بود این بازی در ورزشگاه حمزه شیراز برگزار شد

 

که در این بازی پیام شیراز به پیروزی رسید.

ازنکات قابل توجه که میتوان به ان اشاره کرد بازی بسیار خوب ابوالفضل طهماسبی دروازه بان جوانان مرودشتی بود که منجر به مصدومیت این بازیکن شد

 

امیدواریم که هرچه زودتر سلامتی خود را بدست اورد و مثل سابق هنر نمایی کند.

 

   


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی
 

آهنگ لاله ی طلایی/ترانه ای در وصف شهدای سپاهانی

آهنگ لاله ی طلایی به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدا و در وصف شهدای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ساخته شد.
احسان شماعی زاده پس از آهنگ خاطره انگیز ((ما سپاهانیم   و حالا حالا قهرمانیم)) این بار با آهنگ لاله ی طلایی کار زیبای دیگری را   تقدیم به طلایی دلان و هواداران سپاهان کرده است.
این ترانه ی زیبا در وصف مقام شامخ شهدا و همچنین بازیکنان شهید و در خون  غلتیده ی تیم فوتبال سپاهان( شهیدان: کاپیتان حسن غازی، حسین ملاافضل، سعید   هاشمی و سعید معینی) سروده شده است.

لاله طلایی
خواننده: احسان شماعی زاده /ترانه سرا: مرتضی رمضانی/آهنگساز: اشکان سورانی

آهنگ لاله ی طلایی را از لینک زیر دانلود کنید.
 

نوشته شده در تاريخ شنبه 10 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی
.: Weblog Themes By Toofan e Zard :.