باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت
                   
       
           
افسران - آقای با اخلاق فوتبال ایران ،قهرمانیت مبارک....
           
       
               

 هرچند سپاهانی ام ولی از اینکه آقای فرکی به حقش رسید خوشحالم
طرفداران فولاد تبریک مارو بپذیرن                      


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 فروردين 1393 توسط اسماعیل کاظمی

وقتی این عکس رو دیدم نزدیک یک ربع فقط نگاش کردم … خیلی تحت تاثیرم قرار داد و بهم فهموند چقدر امیدم کمه … کاش یک چشممو می تونستم بهش هدیه بدم …  استادیوم یادگار امام … 

295524_629826667031598_660813503_n


نوشته شده در تاريخ جمعه 8 فروردين 1393 توسط اسماعیل کاظمی

يا مقلب القلوب و الابصار...
يا مدبراليل و النهار...
يا محول الحول و الاحوال...
حول حالنا الي احسن الحال




حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد را به تمامي هوادارن تیم سپاهان به خصوص کاربران فهیم طوفان زرد تبريک و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از برکت و معنويت را از درگاه خداوند متعال و سبحان براي شما عزيزان مسئلت مي نماييم.

طوفان 93 در راه است...


نوشته شده در تاريخ شنبه 2 فروردين 1393 توسط اسماعیل کاظمی

باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان درنظر دارد طی برنامه جالب از تمام بازیکنان ،مربیان و کسانی که بااین باشگاه رابطه داشتند حتی یک روز در این باشگاه بازی کردند فراخوانی نسبت به خاطره ها ،عکس ها و هرچیز که به یادبود دارند فراخون نماید

خاطرات خود را در فسمت نظرات بنویسید ودرصورتی که اگر خودتان خواستید نام شما به نمایش گذاشته میشود

خاطرات شما در زمینه اردو ها ،مسابقات ،تمرینات و.... بایستی باشد

اگر مطالبی بصورت طنز هم فرستاید در صورت اینکه به کسی توهین نشود نشان داده مبشود

عکسهای خود را به ایمیل زیر ارسال نمایید

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 23 اسفند 1398 توسط اسماعیل کاظمی

 

 

 

شب جمعه که می شود سر مزارت حسابی شلوغ است قهرمان. از درب گلستان که وارد  می شویم ناخودآگاه راهروی سمت چپ را می گیریم و کمی آن طرف تر از مقبره شهید مراد ظاهری نیا به بوستان تو می رسیم

 

همه می آیند و ادای احترام می کنند، چند کلمه ای با تو هم صحبت می شوند، می  دانند در مقابل چه کسی نشسته اند، کوه غصه اگر دارند از شجاعت تو الهام می  گیرد، حالشان اگر خراب است دل به دریای دل تو می زنند، مو به تنشان از  غرور داشتن تو، وطن پرستی، دلاوری؛ جنگاوری چون تو سیخ می شود، فاتحه ای می  خوانند، حالشان خوب می شود، چون می دانند کسی که روبرویش خوابیده اسطوره  خودشان و تمام هم نسلهایشان است.
بزرگترها، همرزمها، کتاب خوانها برای آنها که نمی دانند می گویند که بودی، چه کردی و چگونه رفتی، شاید به همین خاطر است که وقتی یادمان می افتد هموطن  و همشهری تو هستیم بی درنگ به خود می بالیم.
همه این سالها گفتیم و شنیدیم و دیدیم و خواندیم و نوشتیم از اسطوره.  اسطوره هایی که بعضاً به زور و زر مطبعه معروف شده اند... به اینها ایرادی نیست. نگرانی از آن است که اسطوره با واژه هایی که با آنها غریب است آشنا شود. برخی از این جماعت اسطوره نما و نه همه آنها معنی وطن پرستی را نمی  دانند. فخر فروشی عادتشان شده. دریغ از نگاهی حاوی متانت به دوست دارانشان.   می ترسیم واژه اسطوره رنگ ببازد وقتی قبل از نام برخی از آنها پیشکش می  کنیم.
 .مگر وقتی جنگ بود مردم مملکت و ایرانشان را درک نکردند. خود تو مگر از  همه چیزت نگذشتی که یک وجب خاک این مرز و بوم به دست کسی نیفتد و کسی به  خاک و ناموست چپ نگاه نکند. حالا فقط توپ و تانک نیست ولی مراقبت از تو و  چیزهایی که جانت را فدایش کردی از آن 8 سال به مراتب حساس تر است.
می خواهیم اسطوره برایمان اسطوره بماند، وقتی می بینیم و می شنویمش، حسش  کنیم. می خواهیم بدانیم قرار است پا جای پای چه کسانی بگذاریم. راستش را  بخواهی با خیلی از این اسطوره های پوشالی نمی شود، اصلاً نمی شود.ماه صفر است و رد پایی بهتر از رد پای تو و هم قطارانت که در گلستان کنار  تو دراز کشیده اند، سراغ نداریم. برای تو که هیچ جز ایران معنا نداشت و  پیش شرطی برای دفاع از این فریاد نداشتی!
  شهیدمراد گله از جماعتی کردیم که شاید خودمان هم آرام آرام داریم دنباله رو  آنها می شویم. از باب دلخوری بود. شاید تقصیر کسانی است که فقط واژه فرهنگ  را به خاطر کلاس، معذوریت و راهبردها علم می کنند و هیچ وقت برای بچه های  نسل من وجه تسمیه «دارخوین»، «خط شیر»،«آزادسازی بستان و خرمشهر» و عملیات  «بیت المقدس، فتح المبین، رمضان، والفجر 4 و خیبر، والفجر 8 و کربلای 5» را  درست معنا نکردند.
می خواستیم هفته دفاع مقدس را بهانه کنیم و بگوییم ما ورزشی ها که با شنیدن   نام اسطوره دگرگون می شویم، اسطوره ای جز تو، جمع همراهان و البته کسانی که هر کجا دنیا هستند، منش تو الگویشان است و به نام ایران متعهدند نمی  شناسیم.


نوشته شده در تاريخ جمعه 23 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی

 

یوسف نامجو هستم متوالد 1385

DSC07803.jpg

شروع فوتبال

من فوتبالم خود را از سال 1390از باشگاه سپاهان مرودشت زیر نظر اقای کاظمی شروع کردم و هنوز مشغول به فعالیت هستم

تحصیل

تلاش کرده ام علاوه برهموفقیت در ورزش درکسب علم و دانش نیز در مدرسه از بهترین ها باشم و همواره از معلمین تقدیر تشکرمیکنم

 

ارزوی ورزش

امیدارم روزی بازیکن بزرگی بشوم زحمات پدر و مادرم و مربیانم را جبران کنم

 

صحبت پایانی

از زحمات پدر و مادرم تشکر میکنم که همواره من را حمایت کردنئد اینجا جا دارد نامی از دو برادرانم  رضا و علی  ببرم که خیلی دوستاشان دارم  و دراخر از تمام کسانی که برام زحمت کشیدند تقدیر و تشکر میکنم

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 17 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی

در روز جمعه باشگاه سپاهان میمهان باشگاه پیام شیراز بود این بازی در ورزشگاه حمزه شیراز برگزار شد

 

که در این بازی پیام شیراز به پیروزی رسید.

ازنکات قابل توجه که میتوان به ان اشاره کرد بازی بسیار خوب ابوالفضل طهماسبی دروازه بان جوانان مرودشتی بود که منجر به مصدومیت این بازیکن شد

 

امیدواریم که هرچه زودتر سلامتی خود را بدست اورد و مثل سابق هنر نمایی کند.

 

   


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی
 

آهنگ لاله ی طلایی/ترانه ای در وصف شهدای سپاهانی

آهنگ لاله ی طلایی به پاس بزرگداشت مقام شامخ شهدا و در وصف شهدای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ساخته شد.
احسان شماعی زاده پس از آهنگ خاطره انگیز ((ما سپاهانیم   و حالا حالا قهرمانیم)) این بار با آهنگ لاله ی طلایی کار زیبای دیگری را   تقدیم به طلایی دلان و هواداران سپاهان کرده است.
این ترانه ی زیبا در وصف مقام شامخ شهدا و همچنین بازیکنان شهید و در خون  غلتیده ی تیم فوتبال سپاهان( شهیدان: کاپیتان حسن غازی، حسین ملاافضل، سعید   هاشمی و سعید معینی) سروده شده است.

لاله طلایی
خواننده: احسان شماعی زاده /ترانه سرا: مرتضی رمضانی/آهنگساز: اشکان سورانی

آهنگ لاله ی طلایی را از لینک زیر دانلود کنید.
 

نوشته شده در تاريخ شنبه 10 اسفند 1392 توسط اسماعیل کاظمی


نوشته شده در تاريخ جمعه 25 بهمن 1387 توسط اسماعیل کاظمی

تیم نوجوانان درمسابقه ای دوستانه مقابل باشگاه های دهداری و سرخ پوشان به برتری رسید

در دیداری که مقابل تیم دهداری در سالن شهدا داشت توانست با نتیجه 7-1به پیروزی دست پیدا کند.

ودر دیگر بازی خود مقابل نوجوانان سرخ پوشان با وجود بازیکنان کلیدی خود این بازی را بانتیجه 4-2به نفع خود به پایان ببرند

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 آذر 1392 توسط اسماعیل کاظمی

 

آموزه هایی از فوتبال حرفه ای دنیا:

فرق فوتبال ما با فوتبال روز دنیا:

استعداد یابی:

۱-در فوتبال المان برای انکه بازیکنان را در سن پایه تست کنند این کار را انجام میدهند:

۱-بازیکنان بعد از تمرین برای خوردن غذا به رستوران میروند و المانها عاشق نان هستند. برای همین  کار نان ها را روی میز غذا خوری می گذارند همین که بازیکنان سر میز می نشینند نانها را جمع کرده و غذای دیگری روی میز می گذارند. بعضی بازیکنان با غذای دیگری خود را سیر می کنند و بعضی ها روی میز می کوبند و فریاد میزنند ما نان می خواهیم و به دنبال نان میروند.آیا کسی که امروز بدنبال نان نیست فردا دنبال فوتبال میرود.انها این کار را برای قدرت روانی یعنی روحیه جنگندگی-اعتماد بنفس و انگیزه استفاده می کنند.

آموزش اخلاق در اکادمی فوتبال:

۲-در یکی از بازی های بارسا تماشاگری در میدان بازی به مسی حمله می کند و با سیلی او را میزند ولی مسی کوچکترین واکنشی نشان نمی دهد زیرا در اکادمی فوتبال ارژانتین اخلاق را یاد گرفته و در انجا قبل از اینکه فوتبال یاد بدهند اخلاق را به بازیکنان یاد میدهند.

نظم و انضباط:

۳-در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۰ به دلیل اشکال در یک دستگاه فکس-مدارک مورد نیاز تنها یک دقیقه پس از پایان فرصت نقل و انتقالات به سازمان لیگ المان رسید و انتقال اریک ماکسیم چومتونیگ المانی-کامرونی از هامبورگ به تیم کلن صورت نگرفت.

استفاده از افراد متخصص:

 

۴-وقتی تیم ملی فوتبال آلمان بعد از ناکامی در جام جهانی ۹۸ دیدند که به کار بدنی بهتر و بیشتر نیاز دارند.کلیزمن از امریکا ۱۰ بدنساز با خودش آورد که هریک به ارتقاء تخصصی یک فاکتور بدنی(سرعت و استقامت و...)پرداختند.

برنامه ریزی و مدیریت صحیح:

۵-بیست و چند سال پیش ژاپنی ها که ورزش اول انها گلف بود برای علاقه مند ساختن جوانان به فوتبال- امدند کارتن فوتبالیست ها را ساختند که در جهان اوازه شد و از همین کارتن فوتبالیستها بازیکنانی چون زیدان و دل پیرو آوازه شدند-در ان کارتن که نماد فوتبال ژاپن در اینده بود مسائلی چون۱-علاقه به توپ که همیشه میگفتند توپ دوست ماست۲-تلاش در سخت ترین شرایط:با وجود اینکه کاکرو از خانواده ای فقیر بود بعد از کار به فوتبال میرفت و تلاش می کرد۳-در آن کارتن انها قهرمان اسیا شدند و به جام جهانی رفتند و مقابل آرژانتین پیروز شدند و ما به انها می خندیدیم ولی حالا انها حالا تیم اول اسیا هستند و هر دوره به جام جهانی می روند و ما هنوز می خندیم


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 آبان 1392 توسط اسماعیل کاظمی
تیم نوجوانان سپاهان مرودشت ، در دیدار دوستانه با برق شیراز به یک پیروزی ارزشمند دست یافت
 
 
 
به گزارش سایت باشگاه سپاهان مرودشت ، شاگردان اسماعیل کاظمی که در هفته های گذشته  دست به کار بزرگی زده بودند، این هفته نیز برد شیرینی در دیدار با برق شیراز کسب کردند
 
نوجوانان سپاهان باتوجه به اینکه گل اول را دریافت کردند توانستند در همان نیمه اول گل تساوی را بزنند و در نیمه دوم نیز بسیار خوب ظاهر شوند و بانتیجه 4 بر3 به پیروزی برسند.
 
علیرضا حبیبی با 3گل و ابراهیم حبیبی1 گل توانستند توپ را از خط دروازه برقی ها عبور داده و شادی را برای فولادمردان به ارمغان آورند.
 
 
ترکیب نوجوانان سپاهان
 
ابوالفضل طهماسبی ، سجاد سواری ،علی اصغر راستاد ، ایوب نوروزی ، عباس همایون ، حسن سلطانی ،
علیرضا حبیبی ، ابراهیم حبیبی ،  غلام موسوی ، محسن دهقان
 
تعویضی ها
 
ابوالفضل برزو ، حامد همایون، احسان زارع ، قاسم همایون ، اسماعیل مختاری ، علی اکبر سهرابی ، عباس سلطانی ، احمد یوسفی
 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 آبان 1392 توسط اسماعیل کاظمی
 
 

 

 

 

 

 

 

 

تیم فوتبال نوجوانان سپاهان در دیداری تدارکاتی  در مقابل تیم فوتبال انقلاب شیراز به پیروزی رسید.


به گزارش پایگاه خبری سپاهان، نوجوانان سپاهان در دیداری دوستانه موفق شدند انقلاب شیراز را با نتیجه 3بر0 مغلوب کنند.
محسن دهقان(2گل)، علیرضا حبیبی گلهای سپاهانی ها را به ثمر رساندند.

سپاهانی ها موقعیت های زیادی داشتند که از انها استفاده نکردند و یک پنالتی را خراب کردند.


این دیدار در زمین چمن ارتش شیراز برگزار شد.

 

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 4 آبان 1392 توسط اسماعیل کاظمی

باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت عید سعید غدیر خم را به تمام ورزشکاران وهمه ی مسلمانان جهان تبریک عرض می نمایید

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 آبان 1392 توسط اسماعیل کاظمی

-

باتوجه به حضور اقای کاظمی به عنوان مربی در باشگاه شهاب مرودشت در لیگ برتر بزرگسالان استان،روزنامه خبر جنوب ازعمالکرد ایشان ودیگر مربیان مطلبی را به چاپ رساند


نوشته شده در تاريخ شنبه 27 مهر 1392 توسط اسماعیل کاظمی


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 مهر 1392 توسط اسماعیل کاظمی

نگاهی اماری به عملکرد بازیکنان نوجوانان سپاهان درلیگ92 درشهرستان مرودشت می اندازیم.

بچه های نوجوانان توانستند با وجود مشکلاتی به مقام سوم دست پیدا کنند

این اماربصورت درصد و به شرح زیر می باشد

 

علیرضا حبیبی          98/

محمد رفیعی           97/9

ابراهیم حبیبی        97/5

حسن سلطانی      97/5

سجاد سواری         96/5

علی زارع                90/

محسن دهقان         88/

ایوب نوروزی            87/

ابوالفضل برزو          86/9

عباس سلطانی      86/5

اسماعیل قاسمی    86/

عباس همایون        86/

علی اکبرسهرابی    86/

علیرضا ایزدی          85/

احمد یوسفی         85/

محمدحسین هوشیار85/

علیرضاگودرزی         85/

حسین جابرزاده      85/

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 مهر 1392 توسط اسماعیل کاظمی

کمپ پتروشیمی مرودشت-دیدار تدارکاتی-چهارشنبه92/6/20ساعت 16/30

دیدار تدارکاتی تیم های سپاهان مرودشت والومینیوم هرمزگان عصر روز چهارشنبه در زمین چمن پتروشیمی برگزار گردید و در پایان سپاهانی ها  توانستند با نتیجه 4بر 3بر مهمان خود غلبه کنند سپاهانی ها با ترکیب ناقص نسبت به دیدارهای خود مقابل هرمزگانی ها صف ارایی کردند با این تفاصیل سپاهانی بازی را خوب اغاز کردند ودر دقیقه 10توانستند از روی نقطه پنالتی توسط سعید بذرگر به اولین گل برسند اما اگر جانب انصاف را رعایت کنیم باید متذکر شویم که تیم الومینیوم تیم دست و پای بسته ای نبود وتوانست به گل تساوی دست پیدا کند برتری الومینیوم ادامه داشت و دو گل دیگه به سپاهان زدند نیمه اول با نتیجه 3بر1 به پایان رسد

نیمه دوم با بازی خوب سپاهانی ها اغاز شد وبه جرات میتوان گفت الومینیومی ها نتوانستند موقعیتی روی دروازه سپاهان خلق کنند

اما سپاهانی ها با بازی زیبای خود واز روی ضربه ایستگاهی که توسط محمد رفیعی ارسال گردید و ضربه سر سعید بذرگر به گل دوم دست پیدا کند این برتری باز ادامه داشت تا باز سعید بذرگر هنرنمایی کرد وپنج دقیقه بعد گل مساوی را به ثمر رساند

الومنیومی ها شوکه شده بودند ومبحوط بازی خوب سپاهانی تا اینکه حسن سلطانی تیر خلاصی به قلب هرمزگانی ها زد

درنتیجه سپاهان4بر3 الومنیوم را بدرقه کرد

حواشی ها

حضور ابوالفضل طهماسبی با کمترین سن و خروج ها زیبا

اسیب دیدگی صورت سعید بذرگر به عمد

تشویق الومینیوم توسط مرودشتی ها

حضور پیشکسوت فوتبال شهرستان مرودشت حاج ساسان طهماسبی وحمایت ایشان از سپاهان

راهنمایی ها مربی فهیم استان حمید ظهرابی


نوشته شده در تاريخ جمعه 22 شهريور 1392 توسط اسماعیل کاظمی

باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت برای هرچه بهتراموزش دادن فوتبال به فرزندان این مرزبوم به   خصوص استان فارس وشهرستان مرودشت نیاز به حمایت شرکت ها.کارخانه جات.موسسات.سرمایه دارن و......... دارد. واماده هرگونه همکاری جهت تبلیغات می باشد


نوشته شده در تاريخ شنبه 2 شهريور 1387 توسط اسماعیل کاظمی

تیم فوتبال سپاهان در اردوی خود به مصاف تیم مشعل دشت ارژن رفت.

که تیم سپاهان توانست به پیروزی پرگلی دست پیدا کند.

گل های این بازی را سعید بذرگر و محمد رفعیی به ثمر رساندند نباید بازی زیبای علیرضا حبیبی ودروازه بان با استعداد ابوالفضل طهماسبی را فراموش کرد.

در این مسابقه اقایان حاج ساسان طهماسبی و حمیدرضا ظهرابی این تیم را همراهی و مورد حمایت خود قرار دادند.                                                                             

 

اسامی بازیکنان در ادامه مطلب می باشد



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 مرداد 1392 توسط اسماعیل کاظمی

باعضویت در سامانه پیامکی باشگاه می توانید از مهمترین اخبار.زمان مسابقات و تمرینات گروه مختلف سنی بهره مند شوید  

با ارسال یک پیامک بانام خود به شماره پیامکی ثبت نام به عمل اورید.   

                                                       

                                                                        شماره پیامکی

                                                                      10009390508585


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 مرداد 1392 توسط اسماعیل کاظمی

در این مسابقات که ازاول ماه رمضان شروع شد

تیم سپاهان توانسته در گروه خود به مقام دوم دست یابد وبه مرحله دوم صعود کند

 

 

                         


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 مرداد 1392 توسط اسماعیل کاظمی

 مدرسه فوتبال و باشگاه سپاهان مرودشت

مرکز استعدادیابی باشگاه فولاد مبارک سپاهان اصفهان

 

در تمام رده های سنی عضو می پذیرد

تلفن تماس09390508585

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 توسط اسماعیل کاظمی

جلسه هییت مدیره سپاهان مرودشت با اقای رحیمی(مدیر)  و اقای خوروش (سرپرست) باشگاه سپاهان اصفهان

گزارش کلی بعدا اعلام میشود

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 توسط اسماعیل کاظمی

 

 

سه سال متوالی بود که سپاهان، شیر درخشان فوتبال ایران و آسیا قهرمان مقتدر لیگ برتر کشور می شد و به عنوان تنها تیمی که توانسته بود سه دوره پیاپی و در کل چهار دوره قهرمانی را از آن خود کند بدون رقیب آقایی می کرد.سپاهانی که این قهرمانی ها را هم ارزان و راحت بدست نیاورده بود و هر ساله علاوه بر تیم های لیگ برتری باید با عوامل پشت پرده هم مقابله می کرد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 توسط اسماعیل کاظمی

فتح تهران و آزادی توسط ارتش زرد/ تداوم پروژه ما سپاهانیم و حالا حالا

قهرمان

تیم فوتبال  فولاد مبارکه سپاهان با قهرمانی در جام حذفی برای چهارمین سال پیاپی

یک جام قهرمانی را به اصفهان آورد.


 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1387 توسط اسماعیل کاظمی

حسین پاپی بازیکن جوان سپاهان و از استعداد های باشگاه که از تیم های پایه سپاهان فوتبال خود را شروع کرد و به این سطح رسیده بعداز مدت ها نیمکت نشینی در بازی مقابل داماش حضور موثر و90دقیقه ای داشت که بازی بسیار خوب او و پاسهای دقیق و کم اشتباه او کرانچار را شاید مجاب کند که بیشتر از او در ترکیب سپاهان استفاده کند

این بازیکن بعداز بازی مقابل داماش 2 رکعت نماز شکر به جای آورد و به این نوع از خداوند منان تشکر کرد،

 

تصویر زیر برگرفته از سایت جهان نیوز میباشد

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392 توسط اسماعیل کاظمی

دروازه بان: محمد مختاری

دفاع راست: حسین رضایی

دفاع وسط: ابراهیم حبیبی

دفاع اخر: علی همایون

دفاع چپ : حسن سلطانی

هافبک دفاعی: محمد فلاح

هافبک وسط: محمد جواد حبیبی

هافبک وسط: محمد ساسان طلب

هافبک راست : فردین پیرایش

هافبک چپ :علی رضا(امید) زارع

مهاجم: سعید بذرگر


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 اسفند 1391 توسط اسماعیل کاظمی

ابراهیم حبیبی، کاپیتان نونهالان باشگاه سپاهان که در مسابقات شهرستان توانست بازی های مورد قبولی انجام دهد و به جرات میتوان گفت نقش به سزایی در قهرمانی تیمش داشت بعد از پایان مسابقات شهرستان، باشگاه های خواستار جذب این بازیکن بودن و پس از کش و مکش های فراوان به باشگاه حافظ شیراز پیوست 

     

ابراهیم حبیبی حال پس از پایان مسابقات لیگ برتر کشور به باشگاه سابق خود برگشت ودر تمرینات شرکت نمود

با ارزوی موفق برای این بازیکن با خلاق ومودب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی

صحبت های جالب محمد فلاح هافبک خلاق و با اخلاق



محرم نویدکیا الگوی من است!


این بخشی از صحبت های محمد فلاح بازیکن باشگاه سپاهان مرودشت است:

فلاح هافبک باشگاه سپاهان می گوید:محرم نویدکیا الگوی فوتبالی من بوده وهست.همه جا این را گفته ام که او الگوی من است.به نظرمن او هنوز بهترین هافبک فوتبال ایران است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

 

فلاح ادامه می دهد:نکته جالبی که از محرم در ذهن دارم این است که هیچ کس صدای او را در زمین فوتبال نشنیده است .او نه داد وبیداد می کند،نه با کسی حرف می زند بلکه فوتبال خودش را بازی می کند.

 

من الگو خودم را محرم گذاشتم و تمام تلاش خود را میکنم تا روزی جانشین محرم در باشگاه سپاهان باشم

 


نوشته شده در تاريخ 13 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی

 

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت:فراز ونشیب ها برای ما سخت است سپاهان در هر حالتی قوی و قدرتمندخواهد بود.

 

سعید بذرگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاری دانشجويان ايران، در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان سپاهان از موقعیت‌های خود در این باشگاه استفاده نمی کنند؟ اظهاركرد: در این خصوص باید گفت باشگاه سپاهان یکی ازبهترین باشگاه های استان فارس می باشد، نیاز است که بازیکنان این باشگاه فکر کنند خیلی ها ارزو توپ زدن در این باشگاه را دارند و همیشه این موقعیت برای انها فراهم نیست .

وی با بیان اینکه سپاهان ازباریکنان جوان استفاده می کند گفت: شیر همیشه شیر است، پیر هم که باشد باز هم شیر است و سپاهان هم همیشه سپاهان است. با این حساب حریفان همیشه باید از سپاهان بترسند.

بذرگر ادامه داد: مدیریت، مربی و بازیکنان سپاهان شایسته احترامند و امید داریم این تیم در تمام عرصه ها موفق باشد.

 


نوشته شده در تاريخ 12 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی

باتوجه به برگزاری تست های تیم ملی نوجوانان در استان فارس

حسین وعلی مهرابی از باشگاه سپاهان مرودشت توانستند با پشت سر گذاشتن مراحل اول ودوم به مرحله پایانی برسند

باتوجه به حضور اقای علی دوستی جهت انتخاب بازیکنان در مرحله بعد امیدواریم که حسین وعلی جز انتخابی ها باشند

اما از حق نگذریم این ها بازیکنان بسیار خوب باهوش و زحمت کشی هستند اینده از انان بیشتر خواهید شنید

 


نوشته شده در تاريخ 11 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی

 

سرپرست سپاهان گفت: سپاهان بازیکنان زیادی دارد اما صراحتاً اعلام می‌کنم که آنها نفرات خوبی هستند و به آنها اعتماد و اعتقاد کامل داریم. نظم و انضباط را یک فاکتور اصلی و رمز موفقیت تیممان می‌دانیم.

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 10 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی

شب جمعه که می شود سر مزارت حسابی شلوغ است قهرمان. از درب گلستان که وارد می شویم ناخودآگاه راهروی سمت چپ را می گیریم و کمی آن طرف تر از مقبره شهید مراد ظاهری نیا به بوستان تو می رسیم

 

همه می آیند و ادای احترام می کنند، چند کلمه ای با تو هم صحبت می شوند، می دانند در مقابل چه کسی نشسته اند، کوه غصه اگر دارند از شجاعت تو الهام می گیرد، حالشان اگر خراب است دل به دریای دل تو می زنند، مو به تنشان از غرور داشتن تو، وطن پرستی، دلاوری؛ جنگاوری چون تو سیخ می شود، فاتحه ای می خوانند، حالشان خوب می شود،چون می دانند کسی که روبرویش خوابیده اسطوره خودشان و تمام هم نسلهایشان است.
بزرگترها، همرزمها، کتاب خوانها برای آنها که نمی دانند می گویند که بودی، چه کردی و چگونه رفتی، شاید به همین خاطر است که وقتی یادمان می افتد هموطن و همشهری تو هستیم بی درنگ به خود می بالیم.
همه این سالها گفتیم و شنیدیم و دیدیم و خواندیم و نوشتیم از اسطوره. اسطوره هایی که بعضاًبه زور و زر مطبعه معروف شده اند... به اینها ایرادی نیست. نگرانی از آن است که اسطوره با واژه هایی که با آنها غریب است آشنا شود. برخی از این جماعت اسطوره نما و نه همه آنهامعنی وطن پرستی را نمی دانند. فخر فروشی عادتشان شده.دریغ از نگاهی حاوی متانت به دوست دارانشان. می ترسیم واژه اسطوره رنگ ببازد وقتی قبل از نام برخی از آنها پیشکش می کنیم.
.مگر وقتی جنگ بود مردم مملکت و ایرانشان را درک نکردند. خود تو مگر از همه چیزت نگذشتی که یک وجب خاک این مرز و بوم به دست کسی نیفتد و کسی به خاک وناموست چپ نگاه نکند. حالا فقط توپ و تانک نیست ولی مراقبت از تو و چیزهایی که جانت را فدایش کردی ازآن8 سال بهمراتب حساس تر است.
می خواهیم اسطوره برایمان اسطوره بماند، وقتی می بینیم و می شنویمش، حسش کنیم. می خواهیم بدانیم قرار است پا جای پای چه کسانی بگذاریم. راستش را بخواهی با خیلی از این اسطوره های پوشالی نمی شود، اصلاً نمی شود.ماه صفر است و رد پایی بهتر از رد پای تو و هم قطارانت که در گلستان کنار تو دراز کشیده اند، سراغ نداریم. برای تو که هیچ جز ایران معنا نداشت و پیش شرطی برای دفاع از این فریاد نداشتی!
شهیدمراد گلهاز جماعتی کردیم که شاید خودمان هم آرام آرام داریم دنباله رو آنها می شویم. از باب دلخوری بود. شاید تقصیر کسانی است که فقط واژه فرهنگ را به خاطر کلاس، معذوریت و راهبردها علم می کنند و هیچ وقت برای بچه های نسل من وجه تسمیه «دارخوین»، «خط شیر»،«آزادسازی بستان و خرمشهر» و عملیات «بیت المقدس، فتح المبین، رمضان، والفجر 4 و خیبر، والفجر 8 و کربلای 5» را درست معنا نکردند.
می خواستیم هفته دفاع مقدس را بهانه کنیم و بگوییم ما ورزشی ها که با شنیدن نام اسطوره دگرگون می شویم، اسطوره ای جز تو، جمع همراهان و البتهکسانی که هر کجا دنیاهستند، منش تو الگویشان است و به نام ایران متعهدندنمی شناسیم.


نوشته شده در تاريخ 9 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: ما این پتانسیل را داریم که قهرمان شویم.

هافبک تیم سپاهان درباره نوسان تیمش گفت: ما در این فصل 13 امتیاز گرفتیم ودر چند بازی اخر نتایج ضعیفی کسب کردیم. قبل از شروع فصل تیم تغییرات زیادی داشت و در تمام خطوط تعدادی از بازیکنانمان جدا شدند. به زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم به هماهنگی برسیم. امیدوارم در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشیم و در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند عنوان قهرمانی را در فصل اینده کسب کند خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه شخصیت و قدرت قهرمانی را دارد. تیم قدرتمندی هستیم و مطمئنا پتانسیل کسب این عنوان را داریم. باید تلاش و سعی بیشتری کنیم تا در فصل اینده اشتباهاتمان را کاهش دهیم و با کسب نتیجه مناسب در پایان به قهرمانی دست یابیم.

 

حبیبی در مورد اینکه برخی از بازیکنان سپاهان ساز جدایی می‌زنند عنوان کرد: من از این مسائل زیاد اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. خیلی دوست دارم بازیکنانی که در تیم هستند به کارشان ادامه دهند و در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر در کنار هم نتایج خوبی کسب کنیم. ممکن است برخی به دلیل بازی نکردن ناراضی باشند، من دوست دارم تمامی بازیکنان در تیم بمانند اما اگر کسی می‌خواهد برود برایش آرزوی موفقیت دارم.


نوشته شده در تاريخ 9 آذر 1391 توسط اسماعیل کاظمی

 

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Ettehad-Sepahan.jpg


نوشته شده در تاريخ 8 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی


به گزارش باشگاه فرهگی ورزشی سپاهان:

ویژه برنامه بزرگ عزاداری خانواده فولاد مبارکه سپاهان با حضور همه مدیران،ورزشکاران، مربیان ، دست اندرکاران و هواداران باشگاه، ویژه برنامه گرامیداشت محرم اباعبدالله الحسین (ع) در محل مسجد امام رضا شهرستان مرودشت هرشب ازساعت 20 الی 22 هرشب برگزار میگردد.

 

 


نوشته شده در تاريخ 7 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی
.: Weblog Themes By Toofan e Zard :.