باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت
باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت

صحبت های جالب محمد فلاح هافبک خلاق و با اخلاق



محرم نویدکیا الگوی من است!


این بخشی از صحبت های محمد فلاح بازیکن باشگاه سپاهان مرودشت است:

فلاح هافبک باشگاه سپاهان می گوید:محرم نویدکیا الگوی فوتبالی من بوده وهست.همه جا این را گفته ام که او الگوی من است.به نظرمن او هنوز بهترین هافبک فوتبال ایران است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

 

فلاح ادامه می دهد:نکته جالبی که از محرم در ذهن دارم این است که هیچ کس صدای او را در زمین فوتبال نشنیده است .او نه داد وبیداد می کند،نه با کسی حرف می زند بلکه فوتبال خودش را بازی می کند.

 

من الگو خودم را محرم گذاشتم و تمام تلاش خود را میکنم تا روزی جانشین محرم در باشگاه سپاهان باشم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ 13 بهمن 1391 توسط اسماعیل کاظمی