باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت
باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مرودشت

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: ما این پتانسیل را داریم که قهرمان شویم.

هافبک تیم سپاهان درباره نوسان تیمش گفت: ما در این فصل 13 امتیاز گرفتیم ودر چند بازی اخر نتایج ضعیفی کسب کردیم. قبل از شروع فصل تیم تغییرات زیادی داشت و در تمام خطوط تعدادی از بازیکنانمان جدا شدند. به زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم به هماهنگی برسیم. امیدوارم در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشیم و در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

 

وی در مورد اینکه آیا سپاهان می‌تواند عنوان قهرمانی را در فصل اینده کسب کند خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه شخصیت و قدرت قهرمانی را دارد. تیم قدرتمندی هستیم و مطمئنا پتانسیل کسب این عنوان را داریم. باید تلاش و سعی بیشتری کنیم تا در فصل اینده اشتباهاتمان را کاهش دهیم و با کسب نتیجه مناسب در پایان به قهرمانی دست یابیم.

 

حبیبی در مورد اینکه برخی از بازیکنان سپاهان ساز جدایی می‌زنند عنوان کرد: من از این مسائل زیاد اطلاعی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. خیلی دوست دارم بازیکنانی که در تیم هستند به کارشان ادامه دهند و در نیم فصل دوم با قدرت بیشتر در کنار هم نتایج خوبی کسب کنیم. ممکن است برخی به دلیل بازی نکردن ناراضی باشند، من دوست دارم تمامی بازیکنان در تیم بمانند اما اگر کسی می‌خواهد برود برایش آرزوی موفقیت دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ 9 آذر 1391 توسط اسماعیل کاظمی